Entusiastisk Kick-Off Det var en entusiastisk gjeng som var samlet på årets Kick-Off

Skrevet av Thomas Olsen

Torsdag 6. september ble Byåsens tradisjonelle årlige Kick-Off i Trondheim Spektrum, arrangert. Det ble en minnerik og trivelig kveld, hvor  både spillere og samarbeidspartnere presenterte seg kreativt på den røde løperen, til 20 i stil.

Her fikk gjestene med seg, nytt før sesongen fra klubben, presentert av både styreleder Svein Berg, daglig leder Torbjørn Balstad, trener Valery Putans og markedskonsulent Tove Henriksen

Hele familien

Hele Byåsenfamilien var på plass. Spillere, trenere, frivillige, samarbeidspartnere, breddeavdelingen og øvrige var godt representert.

Kvelden startet med innledende ord fra Byåsens Styreleder Svein Berg, før administrasjonen og det sportslige apparatet tok for seg den kommende sesong. Sportslige mål, planer og samhandling både på og utenfor banen.

Rema 1000 ny hovedsamarbeidspartner

I sommer signerte Byåsen en ny samarbeidsavtale med Rema 1000, på fem år.

REMA 1000 var representert av sponsorsjef Vidar Riseth og regionssjef Midt-Norge, Brynjar  Hovstein.

Vi valgte Byåsen fordi vi vil være med å slå Larvik og få Byåsen til toppen i Europa, og holde seg der, sa Riseth
– Vi liker hårete mål og Verdens beste er så absolutt det.

Vintervoll satser videre i tre nye sesonger.

Byåsens mangeårige samarbeidspartner Vintervoll, viderefører sin avtale med Byåsen.

– Vi er svært glade for at Vintervoll blir med oss videre. De har vært en viktig og trofast samarbeidspartner i lang tid, de går nå inn i sin 6 sesong med Byåsen. Det lange samarbeidet har skapt gode relasjoner og for oss som klubb er det viktig med forutsigbarhet i forhold til det vi driver med- for å kunne utvikle oss som en enda bedre klubb både på og utenfor banen, sier markedskonsulent Tove Henriksen.

Vintervoll var representert ved markedssjef Stian Østerlie denne kvelden.

KIA og Jobzone styrker samarbeidet

Samtidig som Vintervoll forlenger blir også KIA og Jobzone med videre og med en utvidet avtale. Byåsen har hatt et samarbeid med KIA de siste to sesongene, mens Jobzone gikk inn før 11/12 sesongen.

Nå satser de begge litt tyngre på Byåsen, noe vi setter stor pris på. Både KIA og Jobzone er å finne på Byåsens drakt for kommende sesong, smiler en fornøyd, Tove Henriksen

Kia var representert ved daglig leder Per Arne Megård og Jobzone, ved daglig leder Gunn Iren Berg Svendsen

Studio G

Er Byåsens nye offisielle fotograf av lag og profilbiler. De var representert ved bl.a. Svein Didriksen og Anne Berit Ørsnes

Ny drakt

Som seg hør og bør på Kick-Off ble Byåsens drakt for kommende sesong presentert. Likt tidligere år var det catwalk med jentene hvor de viste frem drakten sin og fortalt kort om seg selv.

 

Kreative presentasjoner

Etter at sesongens drakt og spillerstall var presentert var det klart for samarbeidspartnernes egne presentasjoner. Rema 1000, SpareBank 1 SMN, TrønderEnergi og Adresseavisen presenterte seg selv og sitt engasjement i Byåsen.

En av Byåsens nye samarbeidspartnere, Insider, leverte en presentasjon av det kreative slaget. Dag Rasmussen og Rolf Øia fremførte en egenkomponert rap om sitt engasjement i Byåsen til vill begeistring blant de fremmøtte, og spesielt spillerne.

Kvelden ble avsluttet med at Ida, Tonje og Camilla fortalte om OL og sine opplevelser under oppholdet i London.

Felles for kveldens presentasjoner var hvordan man skulle løfte Byåsen nærmere toppen i Europa. Svært entusiastiske samarbeidspartnere gjorde sitt til at kvelden ble meget minnerik.